[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iul 1 12:21:34 EEST 2008

În data de Ma, 01-07-2008 la 12:07 +0300, Udrescu Gabriel Florin a
scris:
> Offline offline, dar ce facem, ne întâlnim o groază de persoane
> interesate de Linux și nu facem decât să bem bere? Parcă nu prea
> merge... Hai totuși dacă ne strângem să avem niște prezentări, să
> discutăm ceva chestii serioase, că așa situații mai rar întâlnești. O
> oră, maxim 2 pe zi să le acordăm acestui tip de activități. Dacă Azuga
> nu vă place, aș putea face lobby pentru Herculane, mai ales că am
> câteva cunoștiințe în zonă care ne-ar putea ajuta fie cu o vorbă bună
> la un loc de campare, fie cu cazare.
Apoi pentru prezentari si discutii serioase vorbeam despre organizarea
evenimentului in Sibiu.

Acum am vream sa mergem cu cortul si sa socializam :) urmand ca dupa
aceea sa ne intalnim si sa povestim treburi serioase. Asta e un mini
concediu .

Daca avem supot local, Herculane ar putea fi o alternativa la intalnirea
pe care incercam sa o facem in Sibiu.

Oricum acum este vara, concediu, vacanta si nu stiu cata lume va venii.
Deocamdata nu cred ca s-au anuntat mai mult de 10 persoane... care
oricum ne mai stim :)

Ar fi excelent daca te-ai putea interesa de posibilitatea organizarii
unui intalniri la Herculane.
In principal avem nevoie de acces la o sala in care sa tinem
prezentarile (calc si proiector avem noi) si de vazut conditiile de
cazare.

Mersi!
Adi

--