[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Iul 1 12:21:51 EEST 2008

2008/7/1 Udrescu Gabriel Florin <gabi.udr.lin la gmail.com>:

> Offline offline, dar ce facem, ne întâlnim o groază de persoane interesate
> de Linux ┼či nu facem dec├ót s─â bem bere? Parc─â nu prea merge... Hai totu┼či
> dac─â ne str├óngem s─â avem ni┼čte prezent─âri, s─â discut─âm

Asta se planuieste pentru intalnirea din toamna. FLOSSCamp e doar de
intalnit pentru contribuitori FOSS locali unde se pot cunoaste si intelege
mai bine sa se poate coordona ulterior mai bine.
Eu zic ca offline e preferabil. Daca e wifi nu cred ca va fi destul de 'in
natura'.

Jani