[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Mar Iul 1 12:52:31 EEST 2008

2008/7/1 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> În data de Ma, 01-07-2008 la 12:07 +0300, Udrescu Gabriel Florin a
> scris:
> Apoi pentru prezentari si discutii serioase vorbeam despre organizarea
> evenimentului in Sibiu.
>
> Acum am vream sa mergem cu cortul si sa socializam :) urmand ca dupa
> aceea sa ne intalnim si sa povestim treburi serioase. Asta e un mini
> concediu .
>
> Daca avem supot local, Herculane ar putea fi o alternativa la intalnirea
> pe care incercam sa o facem in Sibiu.

eu sincer să fiu, n-aş da Sibiul pentru Herculane, kit că drumul pentru mine
e aproape la fel, pentru ambele locuri. De ce? Pentru că Herculane e muuuult
mai puţin dezvoltat, ca localitate, faţă de Sibiu. În Herculane nu-s decât
vreo câteva hoteluri (ceauşiste) + câteva aşa-zise hoteluri destul de
frumoase, apărute recent (care de fapt sunt pensiuni cu firmă de hotel).

Oricum acum este vara, concediu, vacanta si nu stiu cata lume va venii.
> Deocamdata nu cred ca s-au anuntat mai mult de 10 persoane... care
> oricum ne mai stim :)
>
> Ar fi excelent daca te-ai putea interesa de posibilitatea organizarii
> unui intalniri la Herculane.
> In principal avem nevoie de acces la o sala in care sa tinem
> prezentarile (calc si proiector avem noi) si de vazut conditiile de
> cazare.
>
> Mersi!
> Adi

> --
> Adi Roiban

Rămân la ideea că Herculane e ok pentru o întâlnire informală, dacă asta se
doreşte cu FLOSS Camp.