[software-liber] Re: Propunere logo...

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 2 09:58:42 EEST 2008

În data de Ma, 01-07-2008 la 20:13 +0300, Udrescu Gabriel Florin a
scris:
> Mi s-a părut interesant acest banner folositde freedominterface.org.
> Poate inspiră pe cineva. De asemenea, dacă tot e vorba de grupul de
> software liber, poate niște lanțuri rupte să evidențieze mai bine
> ideea de libertate?
Mie nu imi place ideea. Cum spunea Nicu, e prea directa, prea bruta :)

In schimb povesteam sambata de idea unei pasari sau a unei pene

http://jimbicentral.typepad.com/photos/uncategorized/red_feather_5.jpg

Realizatata in stilul Tango :)
http://cubestuff.wordpress.com/2008/06/30/life-link-goes-tango/

Astept sa apara Stas si apoi vedem ce decizie luam in cazul logo-ului.

Spor!

--
Adi Roiban