[software-liber] Re: software liber românesc

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 2 11:01:49 EEST 2008

În data de Mi, 02-07-2008 la 10:55 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> Salutare,
>
> Credeți că se poate menține pe software-liber.ro o secțiune unde să
> fie listate inițiativele românești de software liber ?
> Din experiența mea știu că sunt, dar nu trâmbițează nimeni că e român
> și astfel sunt mai greu de găsit.
>
> Chestia asta ar fi utilă pentru ca la prezentări să se poată include
> lista asta și să fie invitați tinerii să participe în primul rând la
> aceste proiecte.

Ceva de genul acesta?

http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Proiecte_Linux_cu_participare_rom
%C3%A2neasc%C4%83

Sau ar trebui să avem mai multe detalii despre proiect?

Spor!
--
Adi Roiban