[software-liber] Re: software liber românesc

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iul 2 11:12:50 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:
> Salutare,
>
> Credeți că se poate menține pe software-liber.ro o secțiune unde să
> fie listate inițiativele românești de software liber ?

Da, pare un lucru util.

> Din experiența mea știu că sunt, dar nu trâmbițează nimeni că e român
> și astfel sunt mai greu de găsit.

Ce intelegi prin "software liber românesc"? Este vorba de programe care
au romani ca autori principali, de proiecte de lcoalizare ale unor
proiecte globale sau de comunitati romanesti formate in jurul unor
proiecte internationale? Una dintre variante, toate?

> Chestia asta ar fi utilă pentru ca la prezentări să se poată include
> lista asta și să fie invitați tinerii să participe în primul rând la
> aceste proiecte.

O lista le-ar face mai usor de descoperit (inclusiv prin gresterea
vizibilitatii in Google)