[software-liber] Re: software liber românesc

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iul 2 11:29:23 EEST 2008

2008/7/2 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Ce intelegi prin "software liber românesc"? Este vorba de programe care au
> romani ca autori principali, de proiecte de lcoalizare ale unor proiecte
> globale sau de comunitati romanesti formate in jurul unor proiecte
> internationale? Una dintre variante, toate?

De data asta mă refer strict la software unde programatorul principal e român.

Proiectele de localizare și comunitățile din jurul proiectelor pot fi
două chestii separate pe lângă lista cu software liber românesc.