[software-liber] Re: software liber românesc

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iul 2 11:34:21 EEST 2008

2008/7/2 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> În data de Mi, 02-07-2008 la 10:55 +0300, Alexandru Szasz a scris:

> Ceva de genul acesta?
>
> http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Proiecte_Linux_cu_participare_rom
> %C3%A2neasc%C4%83
>
> Sau ar trebui să avem mai multe detalii despre proiect?

Puțin mai multe detalii.

O scurta descriere, cine e „şeful", referinţă către el dacă se poate,
saitul dacă există, licența sub care e scos.

Dacă cineva se uită pe listă să vadă dacă poate contribui, dacă merită
și cum poate face asta, adică pe cine să contacteze.