[software-liber] Re: Propunere logo...

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Mie Iul 2 13:37:29 EEST 2008

2008/7/2 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Cum iesirea respectiva s-ar putea sa fie mai incolo (poate in septembrie)
> si poate ca nu se doreste a astepta pina atunci. Daca-i asa, sugerez ceva in
> genul unei sesiuni de chat in care cei care doresc pot intra, discuta in
> timp real si transa in citeva [zeci de] minute.

un canal de IRC avem la dispoziţie?

>  Readuc sigla fedora ├«n aten┼úie, se vroia voce, infinit ┼či libertate.
>>

> --
> nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com

am v─âzut o chestie interesant─â pe FSF:
http://www.fsf.org/campaigns/campaigns.jpg
iar omule┼úii ─âia ar putea avea culorile rom├óniei ┼či eventual jos s─â fie un
CD (http://www.mylro.org/images/stories/ico/cd.jpg) în stânga, iar lângă el
Grupul pentru Software Liber.
am încercat eu o schiţă : http://i28.tinypic.com/20jn4gw.jpg

--