[software-liber] Re: Propunere logo...

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iul 2 14:17:48 EEST 2008

Udrescu Gabriel Florin wrote:
> 2008/7/2 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com <mailto:nicubunu la gmail.com>>:
>     Udrescu Gabriel Florin wrote:
>         Mi s-a părut interesant acest banner folositde
>         freedominterface.org <http://freedominterface.org>
>         <http://freedominterface.org>. Poate inspiră pe cineva. De
>         asemenea,
>
>     Aici nu ar fi trebuit sa fie un link direct catre banner? Ca pe
>     site-ul respectiv nu l-am observat la o prima vedere
>

> era ditamai câinele... eu l-am zărit din prima!

Ah... ala era bannerul... eu ma uitam dupa ceva cu dimensiune standard
de banner (gen 468x60) si folosit ca banner (ca reclama), poza cu
ciinele ala s-ar cataloga ca "header" sau pur si simplu ca "background".

Ei bine, o fotografie NU poate fi folosita ca logo. Chiar daca "Web 2.0"
ne-a invatat ca logourile pot fi multicolore, pot avea gradienti de
culoare si forme mai originale, totusi nu se poate folosi o fotografie
(cum ai putea-o imprima pe tricouri? pe cartea de vizita?)

>     Intre competitorii pentru tema din Fedora 9 am avut si o varianta
>     (propusa de un tip Michael din SUA) cu lanturi rupte, uite niste
>     schite pentru inspiratie:
>     http://fedoraproject.org/wiki/Artwork/F9Themes/Freedom
>
>     Parerea mea este ca metafora e prea directa, prea evidenta.
>
> interesante lucrările ăluia însă care realizare sincer nu prea m-au
> încântat.

Pai e un motiv ca nu a trecut de prima runda si tema in F9 a fost alta
:p (si fiind in Runda 1 nici nu se presupunea ca sint mai mult decit
niste schite)