[software-liber] Re: Propunere logo...

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iul 2 22:53:55 EEST 2008

2008/7/2 Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com>:
> Salut,
> si mie mi se pare o idee buna sesiunea de chat. O putem face chiar pe #gsl...
>
> Apropo de logo...
> care se uita la televizor? Recent http://www.euronews.net/en/ a fost
> rebrand-uit. Logo-ul mi se pare foarte reusit!!!
>
> Pentru comparatie:
> http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/euronews_logo.gif

coca cola - fundal roșu, scris alb și mai ales fontul acela specific,
poate să scrie orice cu acele fonturi pare tot coca cola
pepsi - bulina roșu cu albastru
fedora - culoarea albastru deschis
ubuntu - maro; în afară de cei pasionați de ubuntu nu cred că știe
nimeni rapid care e sigla
gnu - chiar un gnu
linux - pinguin
windows - o fereastră curbă; nu contează culorile, nu cred că le știu
oamenii dacă nu văd sigla
drupal - picătură (în olandeză asta înseamnă)
wolkswagen - W

Prin enumerația asta sper să evidențiez faptul că o siglă populară
spune ceva despre ceea ce reprezintă. O bulina albă sau neagră nu cred
că ar reușit lucrul ăsta.
Adică să vezi undeva o bulină neagră sau albă şi să-ţi spui „A! GSL!".

Haideți să ne adunăm pe #gsl să facem o furtună în creierele noastră
și să vedem ce iese.

La prima vedere, dacă sigla (nu logo!) reprezintă „Grupul pentru
software liber" neapărat unul dintre aceste cuvinte trebuie să reiasă
din siglă: grup, software, liber