[software-liber] Re: Propunere logo...

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Joi Iul 3 20:06:50 EEST 2008

Ciprian ai dreptate.

Gabriel, ce-am tinut eu sa subliniez este faptul ca rebranding-ul,
pentru ca asta voiam sa apreciati la euronews, a fost facut la un
nivel foarte inalt. S-au luat in consideratie toate detaliile, logo-ul
e doar varful iceberg-ului care nu e altceva decat ce observa toti si
fiecare, insa adevarata valoare o reprezinta detaliile!

Chiar si daca va fi o bulina sau o virgulita, sau un copac... Toate
aceste lucruri vor parea inutile daca nu va exista un balans intre
realizarea fiecareia, si anume acel balans mi-l doresc sa fie
reprezentat printr-o calitate a realizarii si o atentie deosebita
asupra detaliilor.

De aceea am tinut ca, lucrarile celor care le vor executa, sa fie
insotite de niste culori bine definite, de niste font-uri la fel si de
niste ideii care ii vor reprezenta.

Ce-am propus eu, se refera la simplu fapt ca in momentul de fata si
banuiesc ca si in viitor, nu ne va reprezenta nimic mai bine decat
membrii grupului, adica noi insine. Plus, ar trebui sa accentuez
faptul ca noi promovam o filosofie, un mod de a fi, o posibilitate de
crea... lucruri care cel putin eu nu le pot desena sau materializa in
vre-un fel. De aceea, parerea mea este ca tot ce avem noi si cu ce ne
putem mandri pana acum este denumirea si atat. Suntem doar un grup si
cu asta, so far, nu putem spune mai nimic!

Bafta!

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/