[software-liber] Re: Scanare de trafic ?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iul 3 21:23:48 EEST 2008

> Jani, nu e nevoie (inca) de proteste de strada.

In Germania au fost in 30 de orase in mai protest impotriva legilor de
surveillance. Doar cele in strada  au efect de raspandire in public.
Aici nu sunt doar cei tehnici tinta.

"In strada" are poate conotatii negativa, dar nu ma refeream la ceva
zgomotos si violent :) Ci doar vizibil.

> Vezi pagina de actiune (link in mesajul meu original) - cred ca se poate
> face cate ceva. Mai ales ca unul din MEP-ii de acolo e roman...

Asta nu stiu daca e criteriu linistitor. Si politicienii din tara sunt
romani :)

Jani