[software-liber] Re: software liber românesc

Lucian Constantin struct_bylighting la yahoo.com
Vin Iul 4 17:45:29 EEST 2008

On 2 Iul, 04:01, Adi Roiban <a... la roiban.ro> wrote:
> Ceva de genul acesta?
>
> http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Proiecte_Linux_cu_participare_rom
> %C3%A2neasc%C4%83

Văd că face mizeria cu diacriticele din url. Mergeți la

http://wiki.lug.ro

și lista este indexată din pagina principală sub numele de "Proiecte
Linux cu participare românească".
Este probabil cea mai veche și mai completă listă. Oricine poate să o
editeze, nu trebuie să-ți deschizi cont pe wiki. Este publicată sub o
licență Creative Commons pentru a fi preluată cu ușurință.

Ce văd eu ca fiind o problemă este anunțarea proiectelor/versiunilor
noi de software românesc. Singurele situri pe care le-am văzut
preluând astfel de anunțuri sunt http://www.rosdev.ro (cu grupul
google rosdev) și http://www.linuxsoft.ro . Este mult prea puțin ca să
putem împinge un anunț de software liber românesc pe news.google.com.

Lucian
--
http://rospell.sourceforge.net