[software-liber] Re: Este posibilŃ recuperarea banilor de pe Vista?

Vin Iul 4 20:06:08 EEST 2008

On Wed, Jun 25, 2008 at 12:55:15AM -0700, Andrei Popescu wrote:

> Mai de mult la o firm─â am cerut s─â-mi arate un model foarte asem─ân─âtor
> cu cel
> dorit. La pornire fost afișată EULA cu [I Agree] [I do not agree]. L-
> am întrebat pe
> vânzător ce se întâmplă dacă zic nu și n-a știut să-mi răspundă. Eu
> b─ânuiesc c─â
> v-a mai întreba odată ;)

Am primit miercuri laptop-ul si este putin diferit de ce imi aminteam
eu:

se afiseaza o fereastra cu 2 (doua) licente. Una pentru Windows si una
pentru programele de la Lenovo, fiecare in propria cutie si cu propria
casuta de bifat. Daca nu bifezi nu poti sa apesi pe "Next" si nu exista
nici un alt buton (ex. Shutdown sau ceva de genul asta). Probabil nu
s-au gandit la varianta ca cineva nu accepta! Singura optiune a fost sa
folosesc butonul de oprire :( Pentru moment folosesc laptop-ul cu Debian
Live si sunt hotarat sa rezist! Am scris la Lenovo Romania, la adresa
postata pe website si astept raspuns.

Salutari,
Andrei
P.S. Scuze ca scriu fara diacritice, probleme tehnice...
(Albert Einstein)
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...
Nume: indisponibil(─â)
Tip: application/pgp-signature