[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Iul 4 20:56:22 EEST 2008

> Am primit miercuri laptop-ul si este putin diferit de ce imi aminteam
> eu:
>
> se afiseaza o fereastra cu 2 (doua) licente. Una pentru Windows si una
> pentru programele de la Lenovo, fiecare in propria cutie si cu propria
> casuta de bifat. Daca nu bifezi nu poti sa apesi pe "Next" si nu exista
> nici un alt buton (ex. Shutdown sau ceva de genul asta). Probabil nu
> s-au gandit la varianta ca cineva nu accepta! Singura optiune a fost sa
> folosesc butonul de oprire :( Pentru moment folosesc laptop-ul cu Debian
> [...]

Bravo! Iti tin pumnii :) Ar fi foarte fain sa avem si pe Romania un
precedent.
In caz ca nu ai citit, aici sunt ponturi despre cum sa-i abordezi pe cei de
la
customer service, sa nu-i enervezi, si sa fie clar ca iti exerciti un drept
legal
si nu faci prozelitism FOSS; scris de unul din SUA care a primit refund de
la de la Dell.

http://www.linux.com/articles/59381

Iar cazul din Belgia care e descris pe situl fsfe.org zice ca a scris
scrisoare pe hartie cu
confirmare sa fie sigur ca nu le scapa ca un email.

Succes!

Jani