[software-liber] Re: software liber românesc

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Iul 5 00:15:25 EEST 2008

2008/7/5 Lucian Constantin <struct_bylighting la yahoo.com>:

> atunci
>
> Deci pe grupul asta nu se poate? Intreb si eu asa, credeam ca se ocupa
> de promovare software liber in Romania. In mod exact, ce va propuneti
> sa promovovati?

E pus in descrierea listei.
 http://groups.google.com/group/software-liber
Citez:
"

Scopul listei este coordonarea promovării active FOSS În România prin
prezentări in licee, universităţi şi pentru publicul mai larg.

Lista nu este pentru discuţii de natură tehnică şi suport legat de utilizare
Linux, nu este pentru anunţat ştiri IT,

releasuri din FOSS, locuri de muncă  sau evenimente care nu au legătură cu
profilul grupului.

"

Acel tip de promovat este deja facut cu succes de alte situri nu are sens sa
duplicam.
Sper ca toti cei de pe lista sunt deja familiari cu FOSS sau Linux. Asta era
ideea grupului,
adunate persoanele mai active si facut promotii live - prezentari,
conferinte, intalniri.

Pentru anunturi software exista cele cateva zeci de situri linux si IT ,
bloguri, reviste etc.
Prefer sa fim focalizati pe activitati clare nu pe orice e tangent cu FOSS.

Jani