[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Sâm Iul 5 01:10:15 EEST 2008

On Fri, Jul 04, 2008 at 08:56:22PM +0300, Jani Monoses wrote:

> Bravo! Iti tin pumnii :) Ar fi foarte fain sa avem si pe Romania un
> precedent.
> In caz ca nu ai citit, aici sunt ponturi despre cum sa-i abordezi pe cei de
> la
> customer service, sa nu-i enervezi, si sa fie clar ca iti exerciti un drept
> legal
> si nu faci prozelitism FOSS; scris de unul din SUA care a primit refund de
> la de la Dell.
>
> http://www.linux.com/articles/59381

Da, m-am inspirat mult din acel articol (l-a mai postat cineva aici)

> Iar cazul din Belgia care e descris pe situl fsfe.org zice ca a scris
> scrisoare pe hartie cu
> confirmare sa fie sigur ca nu le scapa ca un email.

Mai intai astept un raspuns pe email. Ar fi total neprofesionist din
partea lor sa nu raspunda deloc...

Salutar,
Andrei
(Albert Einstein)