[software-liber] Re: software liber românesc

Lucian Constantin struct_bylighting la yahoo.com
Sâm Iul 5 01:13:55 EEST 2008

Jani Monoses wrote:

> E pus in descrierea listei.
>  http://groups.google.com/group/software-liber
> Citez:
> "
>
> Scopul listei este coordonarea promovării active FOSS în România prin
> prezentări in licee, universități și pentru publicul mai larg.

Cred ca ar trebui sa spuneti explicit in descrierea grupului ca nu va
propuneti sa promovati proiecte software romanesti, eventual dati si
un motiv de genul ca ar crea duplicitate, ca exista deja alte grupuri
care fac asta, sau softul romanesc nu este suficient de breaz,
"aglomereaza" dupa cum ai spus mai devreme "domeniul in mod inutil si
fac viata utilizatorului nou mai grea". Sau pur si simplu nu dati
motiv.

Nu-i nicio suparare ca nu promovati softul romanesc, problema pe care
incerc sa o semnalez este de misreprezentare. Este bine ca atunci cand
cineva se alatura acestui grup sa stie exact in ce se baga. Daca stiam
de la inceput ca nici nu se pune problema de sprijinit dezvoltarea de
software liber in Romania, nici nu ma mai chinuiam sa ma abonez aici.

Lucian
--
http://rospell.sourceforge.net