[software-liber] Re: software liber românesc

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Sâm Iul 5 11:00:56 EEST 2008

În data de 5 iulie 2008 01:13, Lucian Constantin
<struct_bylighting la yahoo.com> a scris:

> Nu-i nicio suparare ca nu promovati softul romanesc, problema pe care
> incerc sa o semnalez este de misreprezentare.

Eu n-am citit descrierea grupului, dar și eu aveam impresia că este un
grup de discuții despre software liber, nu doar despre promovarea lui.
Am citit într-un mesaj anterior al lui Jani că există deja multe
saituri care oferă informații și posibilitatea de a discuta despre
software-ul liber.
Care sunt alea (dar fără lug-uri că nu pot face parte din zeci de
lug-uri ca să aflu niște informații) ?