[software-liber] Re: Propunere logo...

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Iul 5 11:50:10 EEST 2008

> Desi stiu ca Vista a ajutat foarte mult la promovarea Linux, totusi nu
> cred ca ar trebui sa insistam pe acest punct. Mie imi place Linux pentru
> meritele lui, nu pentru ca nu e Windows.

Dar nu la toti le place Linux :) Unii vor FreeBSD, altii sa ramana cu XP,
unii
sa treaca pe OS X (desi tot un fel de evil si ala). Toti acestia sunt
anti-vista.

Campania Bad Vista mi se pare importanta pentru ca atrage atentia asupra
pericolelor monopolului, adica un produs mai prost poate fi impus inclusiv
clientilor fideli MS doar pentru ca e nou, DRM poate fi impins fara voia
utilizatorului,
cerintele hardware crescute artificial tot din interese pur comerciale, etc.

Nu e o campanie negativa doar din cauza ca e impotriva a ceva, asa cum nici
campaniile impotriva violentei sau a fumatului nu le poti numi campanii
negative.

Nu e indreptata impotriva MS sau unor persoane, ci ideii de produs prost
fortat
peste piata neputincioasa din cauza ca tehnologia e inca un domeniu prea
ezoteric pt majoritatea si au frau liber producatorii sa faca ce vor.

Jani