[software-liber] Re: software liber românesc

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Iul 5 11:59:41 EEST 2008

> Cred ca ar trebui sa spuneti explicit in descrierea grupului ca nu va
> propuneti sa promovati proiecte software romanesti, eventual dati si
> un motiv de genul ca ar crea duplicitate, ca exista deja alte grupuri
> care fac asta, sau softul romanesc nu este suficient de breaz,

> "aglomereaza" dupa cum ai spus mai devreme "domeniul in mod inutil si
> fac viata utilizatorului nou mai grea". Sau pur si simplu nu dati
> motiv.

Intr-adevar mai trebuie lucrat la site, sau facut mai prominent textul de la
google groups
ca se pare ca nu e citit.

> Nu-i nicio suparare ca nu promovati softul romanesc, problema pe care
> incerc sa o semnalez este de misreprezentare. Este bine ca atunci cand
> cineva se alatura acestui grup sa stie exact in ce se baga. Daca stiam

Ai o sugestie cum sa fie textul de pe gg mai vizibil sau clar?

> de la inceput ca nici nu se pune problema de sprijinit dezvoltarea de
> software liber in Romania, nici nu ma mai chinuiam sa ma abonez aici.

Mi se pare corect. Ce sens are ca aceeasi mana de oameni sa se inscrie pe
diverse
liste in tara ca intre ei sa tot promoveze acelasi softuri.

Si aici se vede cam care au fost activitatile de pana acum. Nu se poate zice
ca e misreprezentare.
http://www.softwareliber.ro/about/

Cred ca e o diferenta vizibila intre acest site si cele axate pe stiri linux
nu?

Am facut GSL pentru a face activitati de alt gen, de care se fac mult mai
putine.
Promovam adoptarea de FOSS in Romania, indiferent e sursa acelui FOSS atata
vreme
cat e potrivit.
Nu stiu ce intelegi prin promovare soft romanesc, dar daca e vorba de inca
un grup/site/lista
de facut anunturi de release, nu e ce vrem, si asta nu ajuta pe nimeni, doar
creeaza iluzia
ca ajunge la mai multa lume.

Jani