[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Sâm Iul 5 12:58:17 EEST 2008

On Sat, Jul 05, 2008 at 11:52:58AM +0300, Jani Monoses wrote:

> Asta e drept, desi eu nu am primit raspuns la cele cateva reclamatii sau
> sugestii prin
> mail si chiar formulare online pe care le-am trimis la diverse firme (si din
> alte domenii),
> pana nu am dat telefon.
> Oricand poate fi gasita scuza ca a intrat la spam sau sistemul de ticketing
> upgradat :)

Asta ar fi explicatie, nu scuza. Pe adresa publica filtrarea spam ar
trebui sa fie destul de relaxata. Ex. clicknet filtreaza asa de agresiv
incat chiar mailuri de pe diacritice (adica mailuri care sunt
identificate clar ca apartinand unei liste ajung in Junk. Ah, tocmai
mi-am amintit sa le scriu ca interfata web nu merge cu firefox!

Salutari,
Andrei
(Albert Einstein)
Un atașament non-text a fost șters...