[software-liber] Re: software liber românesc

adi la roiban.ro adi la roiban.ro
Dum Iul 6 15:56:32 EEST 2008

> ÃŽn data de 5 iulie 2008 01:13, Lucian Constantin
> <struct_bylighting la yahoo.com> a scris:

> Eu n-am citit descrierea grupului, dar și eu aveam impresia că este un
> grup de discuții despre software liber, nu doar despre promovarea lui.
> Am citit într-un mesaj anterior al lui Jani că există deja multe
> saituri care oferă informații și posibilitatea de a discuta despre
> software-ul liber.
> Care sunt alea (dar fără lug-uri că nu pot face parte din zeci de
> lug-uri ca să aflu niște informații) ?
>
> --
> Alexandru Szasz

Salut,

Cred ca Jani se referea la faptul ca software-liber nu vrea sa fie
rlug-anunt si nu are rost sa trimitem anunturi doar despre lansarea
firefox 3.

Mai degraba ar trebui sa trimitem anunturi cum ca s-a lansat firefox 3 si
sa vedem cum promovam acest eveniment in Romania. De exemplu cum facem ca
la TV Firefox 3 sa nu fie prezentat de catre firma Microsoft.

De asemenea ar fi fain sa pornim un mesaj prin care sa anuntam ca s-a
lansat Narro si cum facem ca comunitatea de software liber sa foloseasca
narro. Cum promovam narro in randul comunitatilor de localizare.

Cred ca discutiile tehnice despre narro si firefox se pot duce pe lista de
dezvoltare narro si mozillar-ro.

Eu vad aceasta lista ca un mijloc prin care persoanele implicate in
software-ul liber pot comunica si colabora.

Lista este atat pentru promovarea software-ului liber, inclusiv cel facut
in Romania, despre impactul si adoptarea software-ului liber in Romania,
cat si pentru discutiile despre colaborarea dintre diversele proiecte
romanesti.
Lista de mai sus nu este exaustiva, asa ca putem sa mai adaugam subiecte :)

Probabil ca nu este gresita o descriere de genul "Discutii despre software
liber".

Cum exista Harta FLOSS, eu dores sa exista si o pagina in care sa fie
descrise proiectele autohtone. Daca cineva vrea sa se ocupa de acest lucru
il rog sa anunte pe lista si il voi ajuta la realizarea paginii.

Eu am vazut lista de pe wiki-ul de la rlug si am adus-o in discutie
pentrua afla cine se ocupa de ea si daca putem folosi acea pagina sau
facem alta.

Spor!

PS:
Mi-ar place sa vad anunturi de genul "Uite ce pagina faina am facut, ce
parerea aveti", mai degraba decat "Ce pararea aveti daca facem o pagina"