[software-liber] Re: software liber românesc

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Iul 6 22:29:32 EEST 2008

Salut,
În data de Mi, 02-07-2008 la 10:55 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> Salutare,
>
> Credeți că se poate menține pe software-liber.ro o secțiune unde să
> fie listate inițiativele românești de software liber ?
> Din experiența mea știu că sunt, dar nu trâmbițează nimeni că e român
> și astfel sunt mai greu de găsit.
>
> Chestia asta ar fi utilă pentru ca la prezentări să se poată include
> lista asta și să fie invitați tinerii să participe în primul rând la
> aceste proiecte.
Revenind la subiect am început lucrul la pagina cu princina.

Ea se găsește la următoarea adresa:
http://www.softwareliber.ro/fir/

Alex, te-as ruga să intri și să completezi descrierea proiectului Narro.
Tu știi cel mai bine ce e acolo :)

Cei care mai doresc să adauge proiecte pe pagină sunt rugați să ma
contacteze sau sa dea un mesaj pe listă și vom rezolva cu conturile
pentru editare.

În rest aș vrea să adunam idei despre cum ar trebui să fie structurată
pagina și ce ar trebui să conțină.

În momentul de față este doar începutul, nimic nu e bătut în cuie.
Este un prim pas.

--
Adi Roiban