[software-liber] Re: software liber românesc

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Iul 6 22:48:29 EEST 2008

În data de 6 iulie 2008 22:29, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Salut,
> În data de Mi, 02-07-2008 la 10:55 +0300, Alexandru Szasz a scris:

> Revenind la subiect am început lucrul la pagina cu princina.
>
> Ea se găsește la următoarea adresa:
> http://www.softwareliber.ro/fir/
>
> Alex, te-as ruga să intri și să completezi descrierea proiectului Narro.
> Tu știi cel mai bine ce e acolo :)

Nu știu dacă e wordpress de vină dar greșelile de ortografie sunt
foarte dese pe softwareliber.ro
Una dintre cele mai dese este softwarelibe.ro sau softwarelibre.ro :)