[software-liber] Re: software liber românesc

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Iul 6 23:03:51 EEST 2008

2008/7/6 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> În data de 6 iulie 2008 22:48, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:

> lucrari

> Păi adaugă KIWI acolo să nu fiu singur :)

As astepta sa mai apara si alte proiecte inainte si sa hotaram ce se pune si
ce nu.
Narro mi se pare bine sa fie acolo, clar.

Odata Kiwi e doar 'modificat' in Romania ;) si nu stiu daca e ok sa punem
distributii pentru ca
imediat duc la divizarea membrilor GSL pe 'tabere' si simpatii. Nu tin
neaparat sa pun acolo kiwi si sa
si avem suspiciuni nefondate de genul, uite swliber sunt totusi cei cu
Ubuntu/Kiwi (pt ca nu e asa) ca-l
promoveaza pe site.

La ce tine de marketing tind tot timpul spre extrema low-profile, ca asa
m-am saturat de vazut diverse promotii
cu surle si trambite la produse proaste incat orice ar semana cu metodele
folosite acolo mi se par nepotrivite :)

Jani