[software-liber] Re: software liber românesc

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Iul 6 23:14:24 EEST 2008

În data de Du, 06-07-2008 la 22:48 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> În data de 6 iulie 2008 22:29, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:
[snip]
> Nu știu dacă e wordpress de vină dar greșelile de ortografie sunt
> foarte dese pe softwareliber.ro
> Una dintre cele mai dese este softwarelibe.ro sau softwarelibre.ro :)

Săracul wordpress nu are nici o vină. Eu sunt prost și scriu greșit, iar
pe deasupra folosesc epiphany care are un bug și nu merge corectorul
ortografic.

Sunteți liberi să corectați greșelile pe care le vedeți!
Mersi!
--
Adi Roiban