[software-liber] server softwarelibe.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 9 10:03:14 EEST 2008

Salut,

Am vorbim mai demult cu Dan Damian si cu Jani de posibilitatea de a
cumpara un server rack-mountable.

In principal serverul este util pentru a dobandii independenta site-ul
softwareliber.ro (gazduit de UT pe server de la ut), ubuntu.ro (gazduit
de level7) , probabil si kiwilinux.org (gazduit de upc, pe server de la
upc).

Din lipsa de fonduri am tot amanat cumpararea lui dar acum pot dona
150Euro pentru server

Am pus ochii pe serverul acesta de la pcmadd.com

IBM eServer XSeries 330 - 2 X 1400 mhz / 512 ram / 36 HDD scsi /
cd /rack /retea /usb /etc.  Pret : 130 Euro
+ 512 RAM

Am scris acest email pe lista pentru a va intreba daca aveti ceva
importriva sau daca stiti solutii mai bune si mai ieftine.

Spor!
--
Adi Roiban