[software-liber] Stabilire data/loc FLOSS Camp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 9 12:48:12 EEST 2008

Salut,

Multumita lui Robert Sicoie si lui Daniel Andreș am aflat urmatoarele
detalii despre muntii Cindrel. Iata mesajul primit de la Daniel, prin
intermediul lui Robert:

-----
Păi cel mai bine mergeți cu trenul până la Sibiu.
Este acceleratul Iași - Timișoara seara la 9 și ceva din cluj până în
Vinț. de acolo luați personalul spre Sibiu la 4. pe 6 sunteți în Sibiu
și în jur de 7 este un autobuz (22 dacă îmi amintesc bine) care merge
din Sibiu până în Păltiniș. cam pe ora nouă-i acolo. Se întoarce la
ora cinci înapoi. așa e în fiecare zi.
În păltiniș găsiți voi un loc de campat. cel mai fain e să mergeți un
pic pe drumul forestier până vă convine vre.un loc:) aproape de
răscrucea de care ziceam e ceva teren mai fain epntru campat.
-------

Eu as vrea sa stabilim cat mai repede data si locul.
Apoi putem sa vedem cine participa si in functie de participanti sa
stabilim ce facem.

E ok daca mergem intre 15-18 August la Paltinis?

Spor!
--
Adi Roiban