[software-liber] Re: server softwarelibe.ro

Ghenciu Ciprian g.ciprian la osn.ro
Mie Iul 9 10:49:24 EEST 2008

Adi Roiban wrote:
> Salut,
>
> Am vorbim mai demult cu Dan Damian si cu Jani de posibilitatea de a
> cumpara un server rack-mountable.
>
> In principal serverul este util pentru a dobandii independenta site-ul
> softwareliber.ro (gazduit de UT pe server de la ut), ubuntu.ro (gazduit
> de level7) , probabil si kiwilinux.org (gazduit de upc, pe server de la
> upc).
>
> Din lipsa de fonduri am tot amanat cumpararea lui dar acum pot dona
> 150Euro pentru server
>

> Am pus ochii pe serverul acesta de la pcmadd.com

> [...]

Da. Vezi Dell-ul de imediat dupa IBM - macar e Xeon si ai un gb ram -
asta daca tineti neaparat de o ieftinatura.
Daca vreti sa tineti pe un singur sistem toate site-urile astea, o sa
aveti nevoie de mai mult decat ce sunt sistemele astea la o suta si un
pic de euro.
Eu v-as recomanda un Dell PowerEdge 2650. Mai bine faceti o cheta si
strangeti 500eur si n-o sa regretati.
cyp
**