[software-liber] Re: server softwarelibe.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 9 12:52:38 EEST 2008

În data de Mi, 09-07-2008 la 10:49 +0300, Ghenciu Ciprian a scris:

> Da. Vezi Dell-ul de imediat dupa IBM - macar e Xeon si ai un gb ram -
> asta daca tineti neaparat de o ieftinatura.
> Daca vreti sa tineti pe un singur sistem toate site-urile astea, o sa
> aveti nevoie de mai mult decat ce sunt sistemele astea la o suta si un
> pic de euro.
> Eu v-as recomanda un Dell PowerEdge 2650. Mai bine faceti o cheta si
> strangeti 500eur si n-o sa regretati.
In momentul de  fata ubuntu.ro este tinut de un p3. si nu sunt probleme.

Iar de la 150 la 500 e cale lunga :)

Orice solutie, trebuie ca in primul rand sa se incadreze in buget.

--
Adi Roiban