[software-liber] Re: Stabilire data/loc FLOSS Camp 2008

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iul 9 13:00:03 EEST 2008

Am fost acolo de mai multe ori si nici nu stiam ca Paltinis == Cindrel :)
Si eu as prefera alt weekend. Nu 15-18 si nu 24 aug, in rest e ok.
Poate e de facut o pagina pe google groups unde fiecare pune ce data nu ii
convine
si alegem una ce e potrivita la toti.