[software-liber] Re: server softwarelibe.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iul 9 16:57:17 EEST 2008

2008/7/9 Igor Stirbu <igor.stirbu la gmail.com>:

> În data de 9 iulie 2008 15:18, Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com> a scris:
>
> Am putea Întreba de sponsori dacă nu sar În ajutor.
>
> PS: am scris pe irc de o pagină pt sponsori. ar fi ok așa ceva?

Avantajul metodei lui Adi, eventual cu strans intre noi e ca suntem
independenti si aratam ca putem
sa ne acoperim nevoile fara sponsori.
Cu sponsori parem mai slabi, nemaivorbind de faptul daca ar vrea si ceva in
schimb.
Sponsorizarea mi se pare buna in sensul in care unei firme chiar ii pasa de
FOSS si lucreaza cu asta
si i se pare ok sa dea inapoi sau sa ajute cumva, deci ca si persoanele
individuale care au facut asta
pana acum pt grup.

Nu stiu ce e LUGware dar nu ma indoiesc ca au fost si cazuri neplacute cand
a fost vroba sa se adune bani
si persoanele nu se cunosteau bine intre ele sau nu era transaparent ce s-a
intamplat cu ei.

Jani