[software-liber] Re: server softwarelibe.ro

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iul 9 17:14:18 EEST 2008

Jani Monoses wrote:

> Avantajul metodei lui Adi, eventual cu strans intre noi e ca suntem
> independenti si aratam ca putem
> sa ne acoperim nevoile fara sponsori.
> Cu sponsori parem mai slabi, nemaivorbind de faptul daca ar vrea si ceva
> in schimb.

Ceva in schimb = afisarea numelui (+sigla) in pagina cu sponsori. Vezi
ca exemplu http://guadec.expectnation.com/public/content/sponsors

Si s-ar putea ca impresia lasata sa nu fie de slabiciune ci dimpotriva:
"ia uite, daca firmele astea ii sustin inseamna ca e ceva de capul lor".
Desi la noi e raspindita si o mentalitate mai "comunista" - "s-au vindut
pe 2 lei".

> Sponsorizarea mi se pare buna in sensul in care unei firme chiar ii pasa
> de FOSS si lucreaza cu asta

Sigur, ar fi aiurea sa apara pe site ca e sponsorizat de un sex shop sau
ceva asemanator :p