[software-liber] Re: server softwarelibe.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iul 9 17:19:23 EEST 2008

2008/7/9 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Ceva in schimb = afisarea numelui (+sigla) in pagina cu sponsori. Vezi ca
> exemplu http://guadec.expectnation.com/public/content/sponsors
>
> Si s-ar putea ca impresia lasata sa nu fie de slabiciune ci dimpotriva: "ia
> uite, daca firmele astea ii sustin inseamna ca e ceva de capul lor". Desi la
> noi e raspindita si o mentalitate mai "comunista" - "s-au vindut pe 2 lei".

Microsoft a sustinut Eliberatica. Convins ca nu din cauza ca  tin atat de
mult la raspandirea FOSS , ci pt ei erau bani de buzunar si prins spot de
prezentare in mijlocul zilei.
Atata vreme cat nu e clar ca chiar are ceva firma cu miscarea (la GUADEC
sunt firme care traiesc partial din GNOME si FOSS) e doar pentru imaginea
firmelor.