[software-liber] Re: server softwarelibe.ro

Ghenciu Ciprian g.ciprian la osn.ro
Mie Iul 9 17:53:02 EEST 2008

Jani Monoses wrote:
> 2008/7/9 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com <mailto:nicubunu la gmail.com>>:
>

>     Jani Monoses wrote:
>

>         Avantajul metodei lui Adi, eventual cu strans intre noi e ca
>         suntem independenti si aratam ca putem
>         sa ne acoperim nevoile fara sponsori.
>         Cu sponsori parem mai slabi, nemaivorbind de faptul daca ar
>         vrea si ceva in schimb.
>

>     Ceva in schimb = afisarea numelui (+sigla) in pagina cu sponsori.
>     Vezi ca exemplu http://guadec.expectnation.com/public/content/sponsors
>
>     Si s-ar putea ca impresia lasata sa nu fie de slabiciune ci
> [...]
Sponsorizari/donatii: daca, macar jumatate din cei de pe lista ar da
cate 10 lei s-ar aduna aproape jumate din banii pt Dell
IBM 130eur vs. Dell ~500eur (ca si configuratii): Despre Dell 2650
vorbesc din proprie experienta.
Trebuie sa va ganditi si ca poate peste un oarecare timp (poate) o sa
mai hostati si alte site-uri sau poate se va dubla/tripla numarul de
accese/trafic. Adica pe scurt - previziuni, ca sa nu mai investiti peste
2-3-4 ani alti bani in alt sistem.
500 eur inseamna 1700 lei, nu e o imensitate de suma si nici moarte de
om. De ce nu se porneste o campanie de donatii de ex.? Ma repet, 10 lei
sunt doua-trei beri. Daca reusesc 100 de persoane sa treaca peste
comoditate sau orice alta stare specific romaneasca, scopul e aproape atins.