[software-liber] Re: server softwarelibe.ro

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Mie Iul 9 18:10:56 EEST 2008

Din pacate eu am fost inteles gresit.
Ideea era sa ne organizam noi intre noi si sa dam cat putem, astfel sa
strangem banii.
Adica wtf, Adi e cel mai bogat de aici?
Toti vrem sa fi ok cu grupul, asa intuiesc eu odata ce sunteti abonat
la aceasta lista, deci care e dispus sa ajute, nu va astepta numele
lui sa fie scris pe urmatorul poster pe care il va tipari GSL.

Ciprian, ai dreptate si meriti sa fii sustinut in propunerea ta, insa
momentan sa vedem daca putem strange acei 130euro, daca mergem mai
departe, normal ca nu se va exclude cumpararea unui dell sau ceva
echivalent.

Deci propunerea mea este sa urmam propunerea lui Jani, asta ce tine de
politica pe care o adoptam pentru a exista, insa sa urmam sfatul
propus de Ciprian!

P.S.: Da is dispus sa fac o donatie. Pot renunta la o luna de
inghetata si alte placeri trupesti ca sa nu trebuiasca sa ma lupt cu
conexiune lu' Dreamhost, care mi se pare de kkt. Si nici UTCN nu e
dator sa ne tina atata in spate, trebuie sa devenim mai maturi odata!

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/