[software-liber] Re: liceenii vor primi computere... cu windows? ;)

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Joi Iul 10 13:41:05 EEST 2008

Din pacate, in "viziunea" MEC, din cate stiu si s-a vazut pana acum, din
2001 dela lansarea SEI, soft educational inseamna  AeL si programe vandute
se Siveco, desigur numai pentru platforme MS.

Mihai Jalobeanu

În data de 10 iulie 2008 10:25, roberto <robert.datcu la gmail.com> a scris: