[software-liber] Re: liceenii vor primi computere... cu windows? ;)

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iul 10 14:04:34 EEST 2008

On Thu, Jul 10, 2008 at 1:41 PM, Mihai Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com>
wrote:

> Din pacate, in "viziunea" MEC, din cate stiu si s-a vazut pana acum, din
> 2001 dela lansarea SEI, soft educational inseamna  AeL si programe vandute
> se Siveco, desigur numai pentru platforme MS.

Cum va trebui sa fie independente de server, poate pun altceva deact AeL .
Cred ca acela ruleaza doar conectat la servere.

Aceste contracte cred ca se anunta cand totul e hotarat, interventiile pro
FOSS ale lui Constantin Teodorescu de la MCTI cred ca sunt mai mult
simbolice si se lovesc de rezistenta prea multa.
Nu stiu inca daca va fi program de cupoane si fiecare isi ia ce calculator
vrea. Initial era vorba de laptopuri pana in 400 euro, dar cred ca au
devenit desktopuri intre timp.

Concluzia e ca nimic nu s-a schimbat, si nu de sus trebuie sa asteptam
schimbarea ci sa continuam. As fi multumit daca acele calcuri nu ar avea
clauze stupide in contract de genul ca nu ai voie
sa instalezi alt sistem pe ele.

Jani