[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Joi Iul 10 15:02:05 EEST 2008

Astazi am incercat sa vorbesc la telefon cu Lenovo. Persoana respectiva
desigur nici n-a vrut sa auda de returnare, dar am reusit sa obtin niste
link-uri cu Lenovo FARA WINDOWS. Aceste modele au Suse Linux Enterprise
Desktop 10. Desi din cate stiu eu e tot pe bani, macar banii se duc
catre OSS.

http://www5.pc.ibm.com/europe/products.nsf/$wwwpartnumlookup/_TY2E8xx?open&sourcesite=cema
http://selection.lenovo.co.uk/offers.nsf/docs/romania?open
http://www5.pc.ibm.com/uk/products.nsf/OtherProducts?open&OpenAgent&brand=THINKPAD&series=ThinkPad+T+Series&epi=web_express