[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Mihai Mocanu mihai.mocanu la gmail.com
Joi Iul 10 15:28:31 EEST 2008

Salut,

On Fri, 2008-07-04 at 20:06 +0300, Andrei Popescu wrote:
>  Am scris la Lenovo Romania, la adresa
> postata pe website si astept raspuns.

<Offtopic>

Mi-am luat si eu Lenovo de curand. L-am comandat din US si am avut parte
de niste chestii super neplacute. L-am comandat in 11 iunie. Pe site
mi-au spus ca mi-l trimit in 2 iulie. Pana in data de 2 iulie am sunat
de doua ori la ei si le-am scris un mail: am aflat 3 date diferite de 2
iulie (28 iunie, 7 iulie si 13 iulie). In 3 iulie dimineata au updatat
data pe site de la 2 iulie la 6 august. Aproape 2 luni de la comanda. Am
sunat la ei si am renuntat la comanda. Asta era pe la ora 15. Spre seara
(ora 22) verific site-ul Lenovo si vad ca au trimis laptopul. Deci
dimineata puteau sa-l trimita doar in 6 august, dupa ce-am renuntat la
comanda, l-au trimis chiar in aceeasi zi.

</Offtopic>

Si eu vroiam sa-mi recuperez banii de pe licenta Windows, dar cand am
vazut ce fel de suport au, am renuntat. Doar am ras windows-ul si gata.
Sper doar sa-mi mearga laptopul si sa nu mai fiu nevoit sa intru in
contact cu cei de la Lenovo. Or fi bune Thinkpad-urile (sper), dar
Lenovo e pe langa problema la shipping si customer support. Sfatul meu
este sa-i suni sa vb cu diferiti oameni. Ca poate la un moment dat dai
peste unul care intelege care-i problema.

--
Mihai