[software-liber] Re: Este posibil recuperarea banilor de pe Vista?

Vin Iul 11 20:31:18 EEST 2008

On Thu,10.Jul.08, 20:33:03, Jani Monoses wrote:

> nu ai cerut cu superiorii cum zicea in articol? nu dispui sau nu de un drept
> in fucntie de cum hotareste
> cineva de la tech support...

Aaa, să nu crezi că m-am lăsat :) Am insistat să-mi dea un răspuns
(chiar și negativ) la emailul meu. Răspunsul nu l-am primit încă, dar
m-a sunat altcineva de la ei care a spus că e ceva cu totul nou și
trebuie să întrebe și la Microsoft.

Cred că o să încerce să mă amâne până mă plictisesc, dar eu pot fi
FOARTE încăpătânat :)

Salutări,
Andrei
(Albert Einstein)