[software-liber] Re: Este posibil recuperarea banilor de pe Vista?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Iul 11 20:35:09 EEST 2008

2008/7/11 Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>:

> niste

> drept
>
> Aaa, să nu crezi că m-am lăsat :) Am insistat să-mi dea un răspuns
> (chiar și negativ) la emailul meu. Răspunsul nu l-am primit încă, dar
> m-a sunat altcineva de la ei care a spus că e ceva cu totul nou și
> trebuie să întrebe și la Microsoft.
>
> Cred că o să încerce să mă amâne până mă plictisesc, dar eu pot fi
> FOARTE încăpătânat :)

Ah, ok. Ideea e sa afle si ei de asta ca probabil cum spui e noutate pentru
ei,
poate unii cred ca nu e serioasa cererea si ii iei peste picior, ca nu au
citit
ce zice de fapt EULA.

spor atunci :)

Jani