[software-liber] Rezumat intalnire 15 iulie 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 16 14:38:25 EEST 2008

Salut,

Ieri 15 iulie 2008 Robert, eu, Jani, Ionuț, Stas ne-am întâlnit și am
povesti una alte despre acțiunile grupului.

1. Promovare utilizare Narro
Am discutat despre cum putem promova utilizarea Narro în rândul
echipelor de localizare din România.

Pentru început ar fi foarte fain dacă am folosi Narro pentru localizarea
OpenOffice, proiecte Mozilla, Skype, phpMyAdmin, Wordpress

Pe pagina echipa de localizare Ubuntu România am scris că traducerile de
Firefox și OpenOffice să se facă în Narro.

Eu voi mai discuta cu Alex pentru a vedea cum să facem ca Narro să fie
folosit oficial de echipele de localizare ale unor programe importante.

2. Începutul anului universitar
Ar fi fain ca cel puțin în Cluj, o parte din membri grupului să fie
prezenți la deschiderea oficială a anului universitar și să facem
cunoscut grupul în rândul bobocilor :)

Rămâne să mai discutăm acest lucru cu 2 săptămani înaite de începere
anului universitar.

3. Software Freedom Day 2008 - Cluj-Napoca
SFD are loc în afara anului universitar și de aceea cred că e mai bine
să organizăm evenimentul după începerea anului universitar. Abia apucăm
să primit pachetul cu materiale promoționale :)

Pentru a nu lăsa evenimentul neacoperit, putem realiza o mini
prezentare/conferință de presă în care să ajutăm presă să scrie despre
Software Freedom Day. Asta chiar în data în care se organizează SFD în
lume.

După începerea anului universitar urmează să organizăm câte o prezentare
în cele două universități importante din Cluj.
Rolul acest prezentări este de a promova software-ul liber dar și de a
prezenta grupul și a trimite învitația de a folosi software liber și de
alăuturare la grup.

4. Emisiune la radio ProFM Hasdeu
Stas se intereseaza de posibilitatea de promovarea a grupului la radiul
studentesc.

5. Prezentări în licee
După întâi septembrei vom încerca să vorbim la inspectorat iar până
atunci vom pregătii o pagină cu informații despre susținerea de
prezentări despre software-ul liber în localitățile din țara.

6. Discuții logo
Am rămas că Stas va adune sugestiile propune va vedea dacă au surse și
că totul e în regulă cu ele și apoi să vedem un vot.

Acest vot nu este definitiv și este un fel de „întreabă publicul”.

În funcție de ce iese la vot ne orientăm ce să facem. Decizia finală nu
se ia prin vot.

7. promovare.softwareliber.ro
Pentru a putea organiza mai bine
Stas se va uita de ceva soft care sa ne ajuta in efectuarea de comenzi
si generarea unui raport cu care putem sa mergem la firma care ne face
tricourile.

Ideea e sa realizam un site pe care oamenii sa poata comanda materiale
promotionale pentru diverse evenimente.

De exemplu, daca avem timp putem lansa site-ul inainte de FLOSS camp si
cine comanda diverse chestii le primeste la FLOSS Camp.

Nu incercam sa facem magazin general cu livrare zilnica prin posta.
Este doar pentru a ne usura munca cand mai facem tricouri in masa.

8. Articole în ziare
Eu unul nu am prea văzut articole bune despre software în general în
presa din România. Dacă avem timp ar fi fain să vedem dacă putem scrie
articole pentru PC Magazine/PC Net sau Academia Cațaventu.

Asta e doar o idee. Deocamdată eu unul nu am timp de așa ceva și am
adăgugat un „ToDo”

9. Eveniment Mozilla
Eu am vorbit zilele trecut cu membrii echipe Mozilla despre
posibilitatea organizării unei eveniment de promovare a comunitații
Mozilla în România.
Le-am spus despre acest lucru membrilor grupului și sper ca în scurt
timp să începem pregătirile pentru eveniment și să puteam ajuta.

În rest am fost de acord că e bine ca evenimentul să fie organizat după
începerea anului universitar, să nu fie asociat/anexat unei conferințe
și să fie organizat în Cluj sau în București.

10. FLOSS Camp 2008
Acum că am stabilit locul unde ieșim, rămâne să vedem rezultatul votului
pentru a stabili și data.

Apoi va trebui să vedem cum răspândim vestea acestui eveniment.
Pentru început ar fi fain de dat anunțuri pe forumurile comunităților
locale.

După ce fixam data (și asta cât mai repede) ar fi fain să anunțăm niște
ziare sau radiouri... poate vor să ne sponsorizeze și să mediatizeze
evenimentul sau sa facă un reportaj.

Jani, crezi ca poți trimite eu email la presă?

11. Server rack-mountable
Am rămas că eu voi încerca să trec pe la pcmadd să văd serverul și până
atunci să mai cautăm alte soluții.

Nu sunt foarte mulțumit de soluția cumpărării unui server de la pcmadd,
dar deocamdata nu avem altă soluție.

----

Cam asta mai țin minte din ce am povestit!

Comentarii, întrebări?
Spor!
--
Adi Roiban