[software-liber] Re: server softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 16 15:47:33 EEST 2008

Salut,

Am vesti bune in ceea ce priveste cumpararea unui server pentru
gazduirea diverselor proiecte romanesti (softwareliber, kiwi, ubuntu.ro,
tmlug..etc)

Am vorbit cu Dan Damian si el a spus ca daca luam serverul cu factura si
cu acte in regula este dispsu sa doneze pana in suma de 500euro.

Eu am spus ca mai dau 150 Euro, asa ca avem bani pentru a cumpara un
server serios.

Pana la sfarsitul saptamanii voi lua o hotarare in ceea ce priveste
achizionarea serverului.

In cazul in care doriti sa dati bani pentru server va rog sa imi scrieti
pe privat suma cu care doriti sa contribuiti. In functie de suma pe care
o avem ne putem orienta spre un server.

As vrea sa mai adunam ceva bani si sa nu trebuiasca sa dea Dan 500euro.

Eu ii multumesc lui Dan Damian pentru donatia facuta!

Spor!

--
Adi Roiban