[software-liber] Re: Rezumat intalnire 15 iulie 2008

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iul 16 16:33:03 EEST 2008

> 10. FLOSS Camp 2008
> Acum că am stabilit locul unde ieșim, rămâne să vedem rezultatul votului
> pentru a stabili și data.
>
> Apoi va trebui să vedem cum răspândim vestea acestui eveniment.
> Pentru început ar fi fain de dat anunțuri pe forumurile comunităților
> locale.
>
> După ce fixam data (și asta cât mai repede) ar fi fain să anunțăm niște
> ziare sau radiouri... poate vor să ne sponsorizeze și să mediatizeze
> evenimentul sau sa facă un reportaj.
>
> Jani, crezi ca poți trimite eu email la presă?

Eu credeam ca il tinem destul de low profile. Nu vad ce ar trebui sa
sponsorizeze,
e doar o iesire cu corturi :) Principalul scop (eu tot asa vad) adunarea mai
multora,
cum a fost luna trecuta in CJ dar cu mai multi participanit, si sa vedem
daca asta
ajuta mai bine colaborarea ulterioara online. Cu presa as lasa pana facem
eveniment
mai mare, sau sa-i anuntam dupa, altfel ne trezim dimineata cu blitzuri si
microfoane
la usa cortului :)
Sau cum te-ai gandit? Ca daca se face prea multa publicitate nu va mai fi
campat linistit
si la subiect ci aglomerat ca o conferinta unde vin multi cu diverse scopuri
mai mult sau mai putin
legate de pormovarea FOSS.

Jani