[software-liber] Re: Rezumat intalnire 15 iulie 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 16 19:31:39 EEST 2008

În data de Mi, 16-07-2008 la 16:33 +0300, Jani Monoses a scris:

> [...]
>         anunțăm niște
>         ziare sau radiouri... poate vor să ne sponsorizeze și să
>         mediatizeze
>         evenimentul sau sa facă un reportaj.
>
>         Jani, crezi ca poți trimite eu email la presă?
>

> Eu credeam ca il tinem destul de low profile. Nu vad ce ar trebui sa
> sponsorizeze,
> e doar o iesire cu corturi :) Principalul scop (eu tot asa vad)
> adunarea mai multora,
> cum a fost luna trecuta in CJ dar cu mai multi participanit, si sa
> vedem daca asta
> ajuta mai bine colaborarea ulterioara online.
Asa este. Sponsorizare zicea doar daca vor sa dea ei anunturi in mod
gratuit, nu sa adunam noi bani pentru o cauza nobila.

> Cu presa as lasa pana facem eveniment
> mai mare, sau sa-i anuntam dupa, altfel ne trezim dimineata cu
> blitzuri si microfoane
> la usa cortului :)
> Sau cum te-ai gandit? Ca daca se face prea multa publicitate nu va mai
> fi campat linistit
> si la subiect ci aglomerat ca o conferinta unde vin multi cu diverse
> scopuri mai mult sau mai putin
> legate de pormovarea FOSS.
Apoi sincer sa fiu nu ma astept sa vina foarte multa lume in afara de
cei pe care ii cunoastem.
De aceea m-am gandit ca putina publicitate nu strica.

Ce zici?
Ramana anuntul pe pagina softwareliber si pe inca alte cateva forumuri
si nu zicem nimic mai departe?

> Jani
Spor!
--