[software-liber] Re: Rezumat intalnire 15 iulie 2008

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iul 16 19:39:48 EEST 2008

> Asa este. Sponsorizare zicea doar daca vor sa dea ei anunturi in mod
> gratuit, nu sa adunam noi bani pentru o cauza nobila.

Ok.

> Apoi sincer sa fiu nu ma astept sa vina foarte multa lume in afara de
> cei pe care ii cunoastem.
> De aceea m-am gandit ca putina publicitate nu strica.

Dar atunci de ce sa facem publicitate? Cum nu e pentru public nu ii
intereseaza,
iar cine e mai activ cu FOSS afla pe forumuri. Daca era combinat cu o
miniconferinta
in Sibiu dupa sau inainte era ceva de zis, dar asa e doar intalnire amicala,
desi mai mare.

> Ce zici?
> Ramana anuntul pe pagina softwareliber si pe inca alte cateva forumuri
> si nu zicem nimic mai departe?

Pai sa vedem cand va fi hotarata data . Nu am chiar impotriva
anuntului, de fapt se va auzi de GSL daca se va scrie/zice de intalnire,
doar sa fie clar
textul sa nu fie titluri de genul 'coalitie anti microsoft in paltinis'. Cum
crezi :)

Jani