[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iul 17 10:29:00 EEST 2008

Salut,
În data de Jo, 17-07-2008 la 03:47 +0300, Stas Sushkov a scris:
> Bun,
> intre timp Adi o venit cu logo-ul care mi s-a parut super tare sa nu
> aiba propria lui paginuta.
> http://camp.softwareliber.ro/
>
> Site-ul trebuie actualizat cu content, si in rest vedem ce mai punem
> acolo, daca mai trebuie ceva special scrieti.
> Iarasi google map? :)
>
> Noapte buna!
Mersi Stas pentru realizare! A iesit foarte fain.

Tin sa spun ca logo-ul nu e facut de mine, ci e luat de pe google
images.

L-am pus acolo, sa fie ceva ... asta pana venim cu alt logo :)

Continut mai adaug si eu.
Sa stabilim data la care iesim si apoi voi face un apel sa vad cine
poate veni.

Spor!
--
Adi Roiban